måndag 28 januari 2013

thousand things

Känns som att man har tusen saker man borde göra hela tiden, men inte fan tar man itu med nått. Försökte börja skriva på min del av en grupprapport som ska vara inlämnad nästa vecka, men det stod bara stilla i huvudet. Så efter några om och men så stängde jag bara av datorn och for till och umgicks med Ida och Linda istället! Så myys! Imorgon ska jag gå en första hjälp-kurs, och det ska bli riktigt intressant! Nu ska jag se ett avsnitt av Vampire Diaries och sedan fara och sova.
Godnatt!
Jag fyllde ju år förra fredagen, och när jag kom hem till Hangö så hade mina föräldrar beställt en förstoring på denhär bilden på vår båt som jag har velat ha hur länge som helst! Gissa om jag blev glad! Nästa gång de kommer upp till Åbo tar de med sig den. Orkade inte släpa den med på tåget :D happyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar