fredag 25 januari 2013

It's my birthday, bitcheeeees!

Idag är ingen vanlig daaaaaag, nej för det är Elinors födelsedaaaaag! Jejee! Kom nyss hem till kära Villan Alda och chillar lite före jag ska bege mej till butiken för att köpa de ingredienser som behövs till kakan/cupcakesen jag ska baka tills imorgon. Hade glömt att dra mössan på huvudet när jag for hemifrån i Åbo, så mina öron var alldeles knallröda och iskalla när jag äntligen kom hem från tågstationen här i Hangö! Haha, folk såg säkert mina öron på långt håll, de var så röda! :D Och vem månne jag inte möter just när jag kommer till Hangöbyn, om inte stalkern.. Nåja, han försvann ganska fort denhär gången som tur var! Nu ska jag fara till butiken och sedan vänta på att mamma, pappa och Emil kommer hem!
Ha en mysig fredag!

1 kommentar:

  1. usch usch joo det måst jag :D jag vill int bli gammal, haha :(
    grattis till dig med bästaste elliiiiiii, enjoy your day <3

    SvaraRadera