onsdag 9 januari 2013

Det här med visdomständer..

.. är en plåga! Faaan vad ont jag har! Och har haft det i snart en vecka, har tagit värktabletter, men nu återstår väl inget annat än att uppsöka en tandläkare.. Jag hatar tandläkare! Har bara haft dåliga erfarenheter av tandläkare. Och jävlar om dom säger att dom måste opereras bort, är skiträdd för nålar och allt som har med sjukhus osv att göra. Fega jag. Men hur länge tar det för en visdomstand att växa ut helt? Mina har nu hållit på snart i ett år, och man ser endast en liten, liten bit av dem fortfarande, men det är först nu den senaste månaden som det börjat göra ont, och den senaste veckan har det gjort ont varje dag och hela högra kinden känns helt uppsvullen. Damn these wisdomtheeth!
Intressant att läsa om mina tänder? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar