lördag 5 januari 2013

Balsam-metoden!

Efter att ha läst mycket om balsammetoden så har jag bestämt mig för att börja med det! Läste om det första gången på KENZAs blogg. Mitt hår är väldigt jobbigt och blir flottigt väldigt snabbt, måste tvätta mitt hår åtminstone varannan dag, annars ser det ut som en smörbytta.. Förut så kunde jag ha det åtminstone 3 dagar otvättat utan att det ens såg skitigt ut, men nu på de senaste åren så måste jag tvätta det allt oftare, och det är ju inte heller bra. För er som inte har hört om balsammetoden förut klicka här för mer info! Idag ska jag färga utväxten och imorgon då jag far tillbaka till Åbo ska jag gå på jakt efter godkända produkter! Jag har inte hört eller sett något negativt om denna metod så jag hoppas att det funkar för mig också!
Hoppas ni har en kul lördag! Själv ska jag bara ta det lungt hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar