torsdag 10 januari 2013

Glada vi till skolan gå

Sitter och försöker välja ett foto att ta med till skolan, vi skulle ta med ett "kärt fotografi", och jag försöker välja mellan två stycken just nu.. Kanske jag tar med båda två och så får typ T välja vilket jag tar! :D Efter skolan ska jag gå och köpa ett bälte till min halare och kanske några drickor, och sen hem och söka alla saker och sedan till syster där vi tänkte förfesta lite. Åhh, jag vill att dethär eländiga slasket ska försvinna, precis alla mina lågklackade skor (förutom ett par, men dom e fula:D) som man kan använda på vintern läcker, och det är inte så hemskt kul att gå med dyblöta fötter i skolan sen. Nej, nu ska jag borsta mitt hår och sedan göra nånting, kanske städa lite i mitt rum?, före jag far till skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar