torsdag 24 januari 2013

Goda nyheter

Igår hade vi det riktig roligt, först var vi som sagt till klubben och efter det for vi till Forte! Det blev en del salmari och dansande, och kul var det! Dock for vi hem tidigt, men det var ju egentligen bara skönt. Idag när vi vaknade (sov hos syster, hehe) så bestämde jag och Ida oss för att fara till Arnold's och käka frukost. Och efter det kunde vi ju inte bara låta bli att gå och kolla lite i butiker, hittade en jättefin randig tröja i Spirit Store! Det fanns en hel del i Zara också som lockade, men jag var duktig och höll plånboken i väskan. Ett köp fick räcka! :) Idag ska jag se på film med stackars sjuka Rasmus och imorgon bär det av till Hangö igen! And let's not forget att det är min födelsedag imorgon!
Och orsaken till rubriken är att jag nyss fick veta att min moster och världens sötaste kusin Hugo kommer till Hangö den 15de februari! Oj, så roligt det kommer bli att se dem! 
Är vår Hugo inte den sötaste lilla killen på jorden? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar