tisdag 18 december 2012

Tisdag 18.12-2012

Idag var det då sista skoldagen i princip! På torsdag har man möjlighet att gå på en föreläsning som handlar om hur hösten har gått och hur praktiken och våren kommer att se ut nästa år! Jag tänker gå på det och sedan far jag hem till lilla Hangö med tåget för att ha jullov. Imorgon kväll har vi sista deadlinen för dethär året, och det är en IT-portfolio som ska göras! Jag har endast gjort powerpointen hittills, men jag kämpar på med de två övriga uppgifterna imorgon. Rasse var nyss här och kollade på en film med mig, en film som jag i alla fall senast såg när jag gick i Centralskolan i Hangö (alltså typ när jag gick i sexan)! Den heter "mysteriet på kyrkogårdsön", och den var nog helt bra! :D Kanske var den lite mer spännande då man var yngre, men det är alltid kul att se på gamla filmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar