måndag 10 december 2012

Häärligt med läxor!

Märks det att jag är en gnällpotta idag, eller?  Nu sitter jag och försöker få finska-presentationen gjord, men det är svååårt att försöka få om en professionell finsk text i egna ord när man är totalt obegåvad i det finska språket och har ingen hjälp för tillfället. Senare ska jag även göra en intervju och en socialpolitik läxa, så det blir inte mycket tent-läsas idag sen heller.. Skriver egentligen det här inlägget endast för att fördriva tiden med nått annat än skolarbete, och i synnerhet finska. Nej, nu måste jag nog fortsätta om jag inte vill sitta hela kvällen framför datorn, vilket jag antagligen ändå måste.
jag och min fina klasskamrat Victoria före Suit Up-eventet @ Monkey

2 kommentarer:

  1. din skurk ja visste inte du lagt denhär bilden hit :D haha , söta <3 måste lägga bilden ti min blogg också:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, har många helt sjuka bilder från den kvällen :D Vågade inte sätta dom hit! :D Hiih, du e söt ! <3

      Radera