söndag 2 december 2012

Söndag

Gårdagen och denna dag har varit oliiidligt långa! Och när man inte fått prata så har det känts ännu värre! Igår hade jag, Sandra och Ida sleep-over hos Ida, vi såg på två helt värdelösa skräckfilmer och åt lösgodis från Makuuni! Åh, bästa lösgodiset ever!! Imorgon har jag endast en social-politik timme och sedan ska jag fara till apoteket och köpa hostmedicin och efter det hem och städa då sandra får lite av sina SF-vänner över på kvällen. Jag tror inte att jag kommer vara här då, känns lite ofräsht att sitta och hosta (har såndär excuse my french FITTIG slemhosta..) och dumt när jag ändå inte kan tala med dem.. :/ På onsdag blir det hemfärd till Hangö, och då blir även C student, så honom ska vi fara och gratulera!
Nu ska jag se på ett avsnitt av någon TV-show och sedan blir det sleeping time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar