tisdag 11 december 2012

Köpte lite stuff i H&M

Igår stressade jag över en finskapresentation som vi hade idag. Det gick helt okej, läste kanske nog liite för mycket av pappret, då det ju egentligen var meningen att man skulle prata fritt med egna ord, men jag tyckte ändå att jag fick bra feedback! Vår finska-lärare tyckte att jag har ett jättebra uttal! Så det var kul att höra, det har ingen sagt förut. :)
Jag var påväg hem från syster och när jag gick förbi H&M (kop kolmio) på vägen så tänkte jag att jag skulle svänga in där snabbt och kolla om de fortfarande hade en klänning som jag kollade snabbt på förra veckan, och den fanns kvar! Och jag som alltid hittar REA-produkter då när jag inte får shoppa hittade en kavaj och ett par svarta pumps också som jag såklart måsta köpa så att jag skulle ha något till klänningen.. Nåja, 45e fattigare men två plagg och ett par skor rikare! Det var ganska förmånligt, eller hur?

Inte världens snyggaste pumps, det medger jag! Men de kostade endast 10e när de var på REA så kunde inte låta bli då jag var i ett stooort behov av svarta pumps!

Jag har fastat för  toppar och klänningar som inte är urringade utan har fina detaljer istället och det tyckte jag att denhär klänningen hade. Den är jätte-enkel men de små spetsdetaljerna vid axlarna piffar upp den lite! Spetsen går ner en liten bt vid sidorna, och så är den lite öppen i ryggen!  
Tog ingen bild på kavajen eftersom den är helt vanlig svart, en kort modell.
Nu ska jag plugga finska ord!
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar