söndag 16 december 2012

Helgen

På fredagen mådde jag inte så bra, you know what happens once a month.. så jag vilade hela dagen och på kvällen for jag till en julfest. Hade ju betalat 30e för den så tänkte inte precis stanna hemma! :D Det va nog helt sjukt roligt! Igår låg jag och Rasse och Micke bara i soffan @ I&R's crib, och kollade film typ hela dagen. Den enda gången jag steg upp var typ när vi for ner till Sale (som befinner sig i samma hus) klockan halv elva på kvällen för att köpa nått att äta! Men det var ändå helt skönt att bara deega hela dagen, let's just say att ingen av oss var i toppskick. Vissa gick och kramade toaletten sådär med jämna mellanrum. :D Så jag har inte varit hemma på hela veckoslutet så det var riktigt skönt att komma hem och duscha i en eevighet och vara lite för mig själv. :)
Nu ska jag se på lite uppgifter till skolan och ikväll ska jag se om jag orkar pallra iväg mej till syster (igen) och se på solsidan. (Vi har inte en fungerande digibox här hemma hos mej och Sandra..)
Have a nice sunday, people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar