lördag 1 december 2012

Tappat rösten

Gårdagen var inte så kul, sitzen var tråkig och i monkey var det ännu tråkigare. På kvällen for feelisen helt att festa, så vi kände på oss att vi borde ha stannat hemma, men dumma som vi är så for vi för det! Det var nog en av de mest misslyckade kvällarna här i Åbo. Jag var hes hela dagen igår och smarta jag for ändå till en sitz och sjöng med i snapsvisorna så idag får jag inte fram ett endaste ljud. Disturbing.. Klockan är typ 20 före två och jag har fortfarande inte stigit upp från sängen, skulle vilja kika in i Sandras rum och fråga om hon sover - men hey, jag kan inte för har ingen röst..... Idag tänker jag stanna i sängen hela dagen, möjligtvis gå till syster och mysa. Är grymt irriterad och på dåligt humör, so watch out.
peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar