måndag 8 oktober 2012

my worst enemy

Flunssa är seriöst min värsta fiende! Brukar inte bli sjuk sådär väldigt ofta, men när ja blir det så blir jag REDIT (hangödialekt) sjuk.. Just nu värker hela mitt huvud, halsen, öronen och jag är helt sjuuukt trött! Fun times, huh? Jag blir ganska gnällig också när jag är flunssi, så I'm sorry for the ones som måste stå ut med mej! Och jättekul att man går och blir sjuk just den här veckan då vi  har smågrupps-arbete som ska vara klart på fredag! Hoppas bara att min röst håller tills dess! Dessutom så var det planerat att vi skulle partaja lite på tisdag och torsdag.. Okej, jag hinner nog festa tillräckligt för en hel livstid under studietiden, men U get my point? Känner bara för att gräva mej under en sten någonstans tills det här helsikes skitet går över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar