söndag 14 oktober 2012

hem och tillbaka

Har varit hem till Hangö över veckoslutet och är nu tillbaka i Åbo!På fredagen när jag kom hem så lagade pappa och jag räksmörgåsar namii och sedan chillade vi resten av kvällen. På lördagen var jag med Emil och vi var bl.a. med Mike och Melissa till parken och lekte lite. Sedan for vi till Emils mamii där jag lekte lite kurragömma med barnen! ;) På kvällen for jag till HUS och diskade en massa tallrikar and shit like that, men fick helt bra betalt så det var det värt!
Idag före mamma och pappa körde hit mig så var vi till min söta farmor en sväng och där fick jag hennes ÜBERGODA pannkaka att ta med till Åbo! namii världens godaste <3
Har just skrivit klart min finskaläxa och nu ska jag kolla ett avsnitt av Vampire Diaries (yes, har börjat se det från början då jag tappade bort mig lite i tredje säsongen när jag slutade kolla på det ett tag.) 
Senare till Rasmus och se på solsidan då jag inte ännu heller har fått en fungerande digibox hit!! Det är tredje boxen jag har provat nu som inte fungerat här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar