onsdag 31 oktober 2012

Måste.Klippa.Håret

Mitt hår mår verkligen INTE bra alltså, topparna är helt gryyymt ovårdade och det är inte endast en split-end utan om man ser noga så ser mina hårstrån ut som jävla träd med en massa grenar som sticker ut här och där! Not okay! Sandra har talang på att klippa hår, så hon ska få gå lös på dessa äckliga längder! Har sparat mitt hår i flera år nu, och har alltid haft turen att ha jättebra kvalitet på håret, har aldrig förut haft såhär torrt och aasigt hår! Och då har jag typ alltid klippt mej ca 2 gånger om året! Funderar på att klippa pannlugg åt mig igen, alltså en snelugg.. Fast den har jag också sparat på i många år för att försöka få den lika lång som resten av håret, men aldrig lyckats. Nåja, det är bara hår, det växer ut igen!
Visste ni förresten att alla människor har en viss hårlängd som de inte kan "komma över"? Eftersom man tappar hår med jämna mellanrum så kan inte håret växa i oändlighet. Alla människor har olika "hårcykler" och därför kan vissa människor inte få långt hår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar