måndag 5 november 2012

5.11-12

Har haft en så urbota tråkig dag idag så det är inte riktigt klokt! Hade finska från kl13 till kl 15.30, sedan for jag och syster till biblioteket för att låna lite böcker till fackuppsatsen om sociologi som snart ska vara klar.. Och efter det for vi till Lidl en sväng, men dumma jag hade glömt plånboken hemma då de hade massvis med kiva tarjouksia... Men fick låna pengar av syster så det var inte en total waste att vandra dit. Inte för att det är särskilt lång väg men.. När jag kom hem åt jag mat och sen skulle jag börja läsa en text till morgondagens smågrupp, men orkade jag mig ens igenom första sidan? -Nej. Fy tusan vad det gick trögt. Har ännu två sidor kvar att läsa. Borde också ha gjort finskauppgifter, men dom sparar jag nog tills imorgon.. Där lyckades jag faktist göra pyttelite på den ena uppgiften. Har inte nerver eller energi till att fortsätta numera! Vad positiv jag är idag! Nej nu ska jag läsa klart och sedan mosha in mig under täcket och se några avsnitt av vampire diaries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar