måndag 16 september 2013

16.9-13

Har inte gjort så mycket vettigt den senaste tiden. Har festat lite, pluggat noll och shoppat ganska mycket. Hehe. Dock mest saker som faktist har behövts, för att försvara mig själv! Skolan har kommit igång och det ligger en lång rad med uppgifter som ska göras på min to do-list. Tyvärr så känner jag mig inte alls inspirerad till att ens ta reda på exakt vad alla arbeten ska handla om.. Har bara skrivit ner deadlines.

Jag och Sandra skulle även gå och ta gymkort idag, men det blev heller inte av då vi kom på andra silly things att göra, men senast nästa vecka ska det bli hälsosamma personer utav oss med!

På torsdag far jag hem till Hangö för att spendera lite tid med föräldrarna och Emil! Har inte sett mamma och pappa på hur länge som helst känns det som, så det ska bli riktigt skoj. Och på fredagen är det ju även ekenäs-marknaden så måste passa på att fara dit och köpa lite mums, som man endast får på marknader! sura remmar in my heart <3. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar