torsdag 22 augusti 2013

Packa, packa, packa

Så var sommaren slut och det är dags att plocka ihop skitet och flytta tillbaka till Åbo! Vet inte ens varför jag släpade ner typ hela min garderob till Hangö, eftersom jag bara har använt typ hälften av kläderna under sommaren.. Men nu ligger typ allting i IKEA-väskor och andra bagar, så mamsen och papsen får hämta upp det under nästa vecka någon gång. Har packat en väska med det allra nödvändigaste som jag tar med mig på lördag, då jag sticker iväg. Det ska nog bli riktigt skönt att komma tillbaka till Åbo, och jag misstänker at det första jag kommer att göra är att fara iväg till Hansa till det nyöppnade BikBok.. Förlåt plånboken i förväg! Nu ska jag packa det sista så att jag sedan kan ha en lugn myskväll med min finaste Emil. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar