tisdag 28 maj 2013

Nu är det sommarlov!

Det har varit två så sjukt fina dagar här i Åbo nu, och jag har umgåtts med härliga människor från klassen och bara tagit det lugnt. Igår så började dagen med skola, och efter det blev det shopping-spree i stan och efter det  for vi till Aussie Bar och dricka mojitos, och där såg man ett och annat bekant Hangö-fejs! Idag hade vi först en ganska kort skoldag och sedan for jag igen till stan med några tjejer och sedan for vi och köpte picknickmat och mötte upp några andra från klassen på vårdberget, där vi låg och solade och hade det allmänt trevligt! Hela eftermiddagen/kvällen spenderades där, det var nog lite sorgligt när man skulle säga hejdå för sommaren åt alla fina klasskamrater ! Sedan när vi skulle gå hem så kunde vi inte låta bli då det var så fint väder, utan vi drog till Aussie Bar en runda till igen. Jag var dock där endast en liten stund, då jag måste stiga upp ganska så tidigt imorgon och packa alla saker som jag ska ha till Hangö över sommaren! :)
Nu ska jag strax gå och sova. Hoppas du har haft en lika härlig dag som jag har haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar