måndag 15 april 2013

tutorutbildning

Var ju förra torsdagen och fredagen på tutorutbilding som tog plats i vår Novia på nunnegatan och dels på Sverigebåten Baltic princess. Vi var alltså på en kryssning, och det var riiiktigt roligt! Det kom deltagare från Åbo, Vasa och Ekenäs och sedan delades vi in i grupper, och jag och Judi hamnade med navikillarna plus några till! :D Vi hade både föreläsningar och lite andra aktiviteter. Och fan vad lyxigt att Novium bjöd på både kryssningen och middag på torsdagen (Buffé!!) ! När jag kom hem till Hangö på fredagkvällen var jag så slut att jag dimpade i säng direkt. Sov hela lördagen och söndagen och idag var jag på praktik igen. Nu ska jag göra några uppgifter i hållbar utveckling och sedan ge mej av till butiken och köpa choklad! mums




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar