torsdag 28 februari 2013

Trött

Igår var jag och många andra på Klubbens poolparty aka avslutningsfest. Det var altså sista gången vi någonsin fick festa i Klubben! :'( Det var ett sjukt kul poolparty, och t.o.m. jag simmade! Vissa stackare blev islängda med kläderna på, men det hör väl poolparty till. Kul när Jannice hade en undervattenkamera som vi fotade med, höll på att skratta ihjäl mig åt bilderna! verkligen inte så smickrande.. Jag och Emil kom hem ganska sent därifrån och idag skulle jag till halv nio till skolan, men det gick förvånansvärt bra! Dock har jag varit helt sjukt trött hela dagen och höll på att somna under vår mini förfest vi hade här hemma nyss..Jag är så jäkla trött så orkade inte fara med till Forte, där det är after ski tema idag. Har nog lite dåligt samvete när Emil hade kommit upp till Åbo för att slippa och festa lite, och sedan orkar jag inte fara med ut. Nåja, han har fått sova hela långa dagen medan andra vart i skolan. Nu ska jag gå och sova!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar