måndag 10 september 2012

Ny vecka - nya tag!

Skoldagen började klockan 13.00 och slutade ca. 14.15! Efter det ringde jag till min syster som yrade på i centrum, och mötte upp med henne. Vi gick lite i butiker och jag kom hem en topp och en ring rikare. Borde inte shoppa alls med min lilla budget, men ibland kan man ju bara inte låta bli! Vi gick hem till mej och S och här gjorde Ida en uppgift som ska vara inlämnad på torsdagen, då hennes dator inte mår så bra just nu. Den är väldigt trög så att säga. Tänkte snart börja skriva på uppgiften myself, men måste lata mej lite först! Bra att få den gjord idag eftersom det är intrositz imorgon, och man vet aldrig vad som händer på onsdag. ;) På fredagen ska jag HEEEMM och tammefaaaaan så skönt det ska bli att krama om pojkvännen och mami och papi! wiiieee!
Emil <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar